Programın Hedefleri
- Pazarlama alanı ile ilgili temel kavramlar ve teoriler hakkında bilgi birikimi oluşturmanın yanı sıra geleceğin girişimcilerini yetiştirmek,
- Müşteri memnuniyetini sağlamak amacıyla etkin bir satış süreci yönetimini sağlayan bireyler yetiştirmek
- Öğrencilerin sosyal medya pazarlaması, yeşil pazarlama ve sürdürülebilirlik, dijital pazarlama gibi güncel pazarlama yaklaşımlarını bilen ve bu metodları uygulayabilen bireyler yetiştirmek,
- Öğrencilerin toplumsal değerlere saygılı, sosyal sorumluluk bilincine sahip, tüketici haklarına saygılı olabilecek şekilde yetiştirmek,
- Meslek etiği çerçevesinde pazarlama araştırması için gerekli verileri toplayabilen, analiz edebilen ve yorumlayabilen, bilgi teknolojilerini kullanma ve geliştirme yeteneğine sahip bireyler yetiştirmektir.